Pytania i odpowiedzi
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące CzuCzu, naszych produktów i sklepu.
1. Ile trwa realizacja zamówienia?
Standardowy czas realizacji to 48h. W okresach okołoświątecznych może się on wydłużyć. Jeśli zależy ci na szybkiej realizacji, napisz nam o tym w komentarzu do zamówienia, a my sprawdzimy nasze możliwości i dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła na czas.
2. Czy można zrealizować zamówienie jako prezent?
Jeśli Twoja paczka ma być wysłana jako prezent, napisz nam o tym w komentarzu do zamówienia. Do przesyłki nie dołączymy paragonu, tylko wyślemy go Tobie w wersji elektronicznej. Do paczki możemy także dodać urodzinową kartkę z dedykacją według Twojego życzenia.
3. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Niestety w tym momencie nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionych produktów.
4. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane za granicę, skontaktuj się z nami pod adres: halo@czuczu.pl, a my indywidualnie wycenimy koszt wysyłki Twojego zamówienia.
5. Moja przesyłka nie dotarła na czas.
Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła do Ciebie w ciągu 3-4 dni roboczych, skontaktuj się z nami a my jak najszybciej ustalimy jej status. Jeśli zależy Ci na tym, by paczka dotarła do określonego dnia do Ciebie lub adresata, którego chcesz obdarować prezentem, napisz nam o tym w komentarzu podczas składania zamówienia.
6. Moja paczka jest niezgodna z zamówieniem.
Prosimy o zrozumienie! Zdarzają się dni, gdy pracujemy szaleńczo jak elfy w fabryce świętego Mikołaja i po prostu się pomylimy. Jeśli w Twojej paczce brakuje któregoś z zamówionych produktów lub są one niezgodne z zamówieniem, niezwłocznie skontaktuj się z nami. Naprawimy to.
7. Chcę zwrócić zamówione produkty
Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wyślij do nas formularz zwrotu na adres biuro@czuczu.pl. W mailu zwrotnym poinformujemy Cię o dalszych krokach. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w zakładce Reklamacje, wymiany i zwroty i w Regulaminie.
8. Chcę zareklamować zakupiony produkt
Po prostu odeślij nam reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji na adres:
Magazyn CzuCzu
ul. Krakowiaków 26
32-060 Kryspinów
(godz. 8.00 – 16.00)
lub opisz nam wadę produktu i wyślij wraz ze zdjęciami na adres biuro@czuczu.pl.
Dokładne instrukcje znajdziesz w zakładce Reklamacje, wymiany i zwroty i w Regulaminie.
Jeżeli nadal szukasz odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami mailowo halo@czuczu.pl.